Ακυρώσεις - Επιστροφές

TOP

Ακύρωση της παραγγελίας γίνεται στις παρακάτω περιπτώσεις:

 

  • Κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας και ενώ βρίσκεστε στο “Ταμείο” μπορείτε να πατήσετε το κουμπί “Αδειάστε το καλάθι σας” ώστε να διαγραφούν τα είδη που έχετε προσθέσει στο καλάθι σας.

 

  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέσετε το 211 1018 174 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

 

  • Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 211 1018 174 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.

 

 

Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την παραγγελία σας παρακαλούμε καλέστε μας στο 211 1018 174 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναφέροντας τον Κωδικό Αριθμό Παραγγελίας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.    

 

Επιστροφές προϊοντων

 

Κάνοντας τις αγορές σας από το Ledison.gr έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους στις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του καταστήματος πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής ποιότητας ή ελαττωματικά προϊόντα (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, είτε στην αποστολή, προϊόντα κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.).  

 

Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης έχει την επιλογή είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, μετά την παραλαβή, να επιστρέψει το προϊόν*, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

*Εξαιρούνται τα χριστουγεννιάτικα είδη εκτός σε περίπτωση ελλατωματικού προϊόντος.

 

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχτεί την επιστροφή και την αντικατάσταση.  

 

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ), και θα πρέπει απαραιτήτως να έχει προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. 

 

Η επιστροφή προϊόντων δεν αποτελεί ευθύνη της εταιρείας αλλά μέριμνα του πελάτη.

 

Επιστροφές χρημάτων γίνονται ΜΟΝΟ Παρασκευή. Οι επιστροφές που αφορούν πληρωμή με κάρτα χρειάζονται 3-4 εργάσιμες ημέρες για να φανούν στο λογαριασμό σας. Paypal και τραπεζική κατάθεση εμφανίζονται άμεσα.

 

Εγγύηση & αντικατάσταση προϊοντων

 

Σε όλα τα προϊόντα αναγράφονται τα έτη εγγύησης που ισχύουν. Η εγγύηση είναι σε ισχύ μόνο αν έχει γίνει καλή χρήση και η βλάβη απευθύνεται σε αστοχία υλικού.